Salonfilosoof wrote:
Scientist wrote:
Ligt eraan vanwaar je vertrekt...
Het ligt tussen Maastricht en Eindhoven.
Als je tijdens de spits vanuit Leuven naar Eindhoven wilt, dan moet je Maastricht passeren. De route Hasselt-Eindhoven is niet bepaald efficiënt.
Apart, da's wel erg om.
Salonfilosoof wrote:
Scientist wrote:
Ik gebruik Adium, een gratis open source instant messaging programma voor Mac OS X dat meerdere chatservices ondersteunt, waaronder MSN.
Leuk. Je mag me altijd toevoegen als je wilt.
Oké.
Salonfilosoof wrote:
Vanwaar de keuze voor Mac?
Toen ik aan mijn promotieonderzoek begon, kwam ik op een afdeling waar collega's allemaal Macs gebruikten, dus heb ik voor het gemak ook voor een Mac gekozen (ik mocht toen kiezen of ik een PC of een Mac wilde) en daarna heb ik ook privé een Mac gekocht. Het bevalt heel goed. Eén van de voordelen is dat je niet zo gauw last hebt van virussen enzo. Een nadeel is wel dat de Apple software iets duurder is dan Microsoft Windows software. Een ander voordeel vind ik het gebruiksgemak van de Mac. Ik heb nu 5 jaar ervaring met Macs en ik ben er heel tevreden over. En zo help ik mee een Microsoft-monopolie te voorkomen
Wel apart, als je een Mac hebt, vragen mensen: waarom heb je een Mac? Waarom kies je voor Apple? Als je een PC hebt, vraagt nooit iemand: waarom heb je een PC? Waarom kies je voor Microsoft Windows?