Salonfilosoof wrote:
Scientist wrote:
Salonfilosoof wrote:
Scientist wrote:
Ligt eraan vanwaar je vertrekt...
Het ligt tussen Maastricht en Eindhoven.
Als je tijdens de spits vanuit Leuven naar Eindhoven wilt, dan moet je Maastricht passeren. De route Hasselt-Eindhoven is niet bepaald efficiënt.
Apart, da's wel erg om.
Heb jij een betere suggestie? Ik heb andere routes overwogen, maar de enige realistische route voor tijdens het spitsuur leek mij de route via Maastricht.
Files in Nederland zijn trouwens een ramp. Tjongejonge....
Ik heb geen betere suggestie. Ik wist niet dat het zo lastig was om van Leuven naar Eindhoven te reizen met de trein.
Ja files... maar ik heb geen auto, ook nooit gehad, ik heb ook geen rijbewijs.
In België niet?
Salonfilosoof wrote:
Scientist wrote:
Een nadeel is wel dat de Apple software iets duurder is dan Microsoft Windows software. Een ander voordeel vind ik het gebruiksgemak van de Mac. Ik heb nu 5 jaar ervaring met Macs en ik ben er heel tevreden over. En zo help ik mee een Microsoft-monopolie te voorkomen
Het blijf me soms verbazen dat er mensen zijn die voor hun software betalen...... En ik werk dan in IT
Tja hoe moet je het anders doen? Het is niet allemaal gratis.
Salonfilosoof wrote:
Scientist wrote:
Wel apart, als je een Mac hebt, vragen mensen: waarom heb je een Mac? Waarom kies je voor Apple? Als je een PC hebt, vraagt nooit iemand: waarom heb je een PC? Waarom kies je voor Microsoft Windows?
Op een PC met Windows draait gewoon bijna alles. Zeker als je graag al eens een game speelt of Word-documenten van je werk wilt openen (er zijn maar weinig werkgevers waar Mac de standaard is), dan is een PC met Windows handig....
Nee dat mensen vragen waarom als je een Mac hebt, of waarom als je een ander OS hebt dan Windows, komt gewoon doordat de meerderheid een PC met Windows heeft.
En ik vind een Mac handiger. En met Word-documenten (en ook andere documenten en andere programma's) kun je ook op een Mac werken.