Page 18 of 31 [ 482 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 31  Next

IamTheWalrus
Deinonychus
Deinonychus

11 May 2010, 8:49 am

wooop :P ik heb een telecaster ook uit Japan, maar ik kan niet echt goed spelen akkoorden pakken en aanslaan gelijktijdig dat kan mijn brein niet aan :( (alleen heeeeeeel langzaam :lol:)

leuk!! !! !! !! !

Basperger
Pileated woodpecker
Pileated woodpecker

11 May 2010, 8:53 am

Ik oefen altijd langzaam, zo krijg je betere controle en speel je strakker, metronome pas versnellen als je een snelheid beheerst.
Moet gelijk denken aan toen ik pas begon met spelen, weken lang "Boer er ligt een kip in het water" spelen, m'n familie werd er gek van. :P

Jammer dat die fabriek er niet meer is, veel betere kwaliteit dan die Mexicaanse Fenders.

IamTheWalrus
Deinonychus
Deinonychus

17 May 2010, 4:36 am

Ik heb nooit op een Mexicaanse Fender gespeeld, maar ik ben blij met de gitaar die ik heb, hij is erg zuiver van toon en speelt licht :P

boer er ligt een kip in het water, hahaha ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat leuk vond

maar ja, Kortjakje was waarschijnlijk ook geen pretje voor mijn toehoorders (drie honden en een kat op dat moment :)
gelukkig zijn dieren niet begiftigd met spraak, dat maakt ze zo onweerstaanbaar)

Basperger
Pileated woodpecker
Pileated woodpecker

17 May 2010, 4:42 am

Ik krijg het na 20 jaar nog te horen, ik heb gewoon een trauma veroorzaakt :twisted:

Ik ben ook gek op dieren, alleen mijn honden gingen op een gegeven moment toch 'terugpraten', maakt het nog leuker, dan krijg je feedback van ze :P

IamTheWalrus
Deinonychus
Deinonychus

17 May 2010, 4:51 am

Basperger wrote:
Ik krijg het na 20 jaar nog te horen, ik heb gewoon een trauma veroorzaakt :twisted:

Ik ben ook gek op dieren, alleen mijn honden gingen op een gegeven moment toch 'terugpraten', maakt het nog leuker, dan krijg je feedback van ze :P

ken je dat filmpje van Pink Floyd waar de honden mee gaan zingen? :P

die van mij zijn helaas overleden allemaal, gelukkig heb ik een mens gevonden waarmee het wel blijft lukken anders was het wel erg eenzaam geworden, alleen mijn oude kat is er nog :P

Basperger
Pileated woodpecker
Pileated woodpecker

17 May 2010, 5:02 am

Ik ken het filmpje niet, maar is dat niet het nummer Dogs wat op het album Animals staat?

Ik heb momenteel geen dieren en mensen om me heen, nu mis ik dieren nog het meest.

Edit: albumcorrectie, ik moet maar eens stoppen alles tegelijkertijd te doen, ik ben nu de vaatwasser aan het leegruimen, thee zetten, brood roosteren, eieren koken, een boek lezen, muziek luisteren en ook nog hier op het forum...niet gek dat je dan ergens een foutje maakt... :P

IamTheWalrus
Deinonychus
Deinonychus

17 May 2010, 5:16 am

Basperger wrote:
Ik ken het filmpje niet, maar is dat niet het nummer Dogs wat op het album Animals staat?

Ik heb momenteel geen dieren en mensen om me heen, nu mis ik dieren nog het meest.

Edit: albumcorrectie, ik moet maar eens stoppen alles tegelijkertijd te doen, ik ben nu de vaatwasser aan het leegruimen, thee zetten, brood roosteren, eieren koken, een boek lezen, muziek luisteren en ook nog hier op het forum...niet gek dat je dan ergens een foutje maakt... :P

ik houdt het doorgaans op één ding tegelijk :P

eigenlijk zouden dat nuttige dingen moeten zijn, zoals jij blijkbaar doet, maar ik heb een offday
dus ik hou me niet aan mijn schema

Basperger
Pileated woodpecker
Pileated woodpecker

17 May 2010, 5:17 am

IamTheWalrus wrote:
Basperger wrote:

eigenlijk zouden dat nuttige dingen moeten zijn, zoals jij blijkbaar doet, maar ik heb een offday

Dat is puur toeval dat het nuttige dingen zijn :D

IamTheWalrus
Deinonychus
Deinonychus

17 May 2010, 5:20 am

Basperger wrote:
IamTheWalrus wrote:
Basperger wrote:

Dat is puur toeval dat het nuttige dingen zijn :D

:lol: Het is geen toeval dat ik me weer eens vooral met onnutte zaken onledig houd. Maar ik ga eens een poging wagen om ook braaf te zijn vandaag. Eet smakelijk :P

Basperger
Pileated woodpecker
Pileated woodpecker

17 May 2010, 5:25 am

Haha, dank je wel, werkse :P

amoebe
Butterfly
Butterfly

28 May 2010, 10:18 am

BlueFireBird wrote:
Zijn hier ook Nederlanders actief? :lol: Ik kom zelf uit Utrecht.

Hee, jij hier? :wink:

redbeard
Emu Egg
Emu Egg

11 Jun 2010, 3:09 am

amoebe wrote:
BlueFireBird wrote:
Zijn hier ook Nederlanders actief? :lol: Ik kom zelf uit Utrecht.

Hee, jij hier? :wink:
Pollens! Amoebe leeft nog.

amoebe
Butterfly
Butterfly

11 Jun 2010, 3:34 am

Pollens, ja. Welke autsider ben jij dan? :wink:

IamTheWalrus
Deinonychus
Deinonychus

11 Jun 2010, 3:45 am

ah nog meer autsiders behalve scientist? :)

amoebe
Butterfly
Butterfly

11 Jun 2010, 4:22 am

IamTheWalrus wrote:
ah nog meer autsiders behalve scientist? :)

Wordt het tóch nog gezellig! 8)

IamTheWalrus
Deinonychus
Deinonychus

11 Jun 2010, 4:32 am

ik vind eigenlijk autsider gezelliger, ik dacht vroeger dat ik zo goed was in Engels
maar ik heb eigenlijk al moeite om me uit te drukken in het Nederlands laat staan in het Engels
ik heb nog nooit zoveel aanvaringen in korte tijd gehad als hier :lol: