@lostonearth35, in my country we also say when a politician moves his lips he is lying. Unfortunely, thats not a harmless joke but its reality.
I have lost my brains, or maybe i never have them, thats also possible
Afgelopen week ben ik mijn hersenen ergens kwijt geraakt, waar precies kan ik me niet meer herrineren. Op zich wel logisch want mijn geheugen zit namelijk in dat orgaan wat ik kwijt ben geraakt. Mogelijk dat het uit mijn kop is gevallen in het kleedhokje van het zwembad. Dat het gestolen is kan ik me moeilijk voorstellen, je kunt er immers niet zo veel mee, tenzij het is gestolen om als voedsel te geven aan een of andere roofvogel. Ik 'blow' niet, dus het 'blow my mind' is ook niet aannemelijk. Doorgaans slaap ik niet met mijn schedel ondersteboven. Derhalve is het ook niet plausibel dat het door de zwaartekracht nu onder mijn bed ligt.
Hoe het ook zij, nu ik zonder hersenen door het leven drentel is het alles bij mekaar zo slecht nog niet.
Dit gezegd hebben de verzoek ik iedereen die mijn hersenen vind om het gewoon te laten liggen waar het ligt.
Ook als transplantatie naar je eigen schedel kan ik het ten strengste af raden, doe dit vooral niet.
![Image](http://i.imgur.com/NUbq8oQ.jpg)