Finnes det et skanidnavisk forum for folk med Aspergers?

Page 2 of 2 [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Margrethe
Raven
Raven

08 Dec 2007, 4:38 pm

Ikke vet jeg - har scoret som ASer på de to jeg tar tatt. Har ikke noen offisiell diagnose, og ønsker heller ikke det i øyeblikket.

Zmiley
Butterfly
Butterfly

Location: Svendborg, Denmark, Scandinavia, Europe, The World, The Universe... :-)

04 Jun 2008, 8:39 am

AnnePande wrote:
Hej! :D

Der findes et dansk forum, der hedder cryocore.dk , men desværre er der meget af det, man kun kan læse, hvis man er logget ind, derfor har jeg ikke læst så meget, så jeg ved ikke helt, hvordan det er.
Jeg blev glad for siden her, så jeg blev bare hængende her, selv om den er på engelsk.

Men sjovt at møde nogle skandinaver her. :)

Det svenske forum ser også interessant ud.

Hej AnnePande. Jeg synes det danske forum Cryocore.dk er et godt dansk forum. Lige nu er der 290 tilmeldte brugere. Og der er tit aktivitet, diskussioner/debatter, man kan skrive sammen med andre om ens interesser, mulighed for afstemninger og meget mere. Du kan bare skrive til Peter, der er forum adm. - så kan du sikkert få adgang til de fora, du gerne vil se...

Er lige kommet herind på WrongPlanet for at se, hvad der foregår herinde :D

AnnePande
Veteran
Veteran

06 Jun 2008, 8:01 am

Zmiley wrote:
AnnePande wrote:
Hej! :D

Der findes et dansk forum, der hedder cryocore.dk , men desværre er der meget af det, man kun kan læse, hvis man er logget ind, derfor har jeg ikke læst så meget, så jeg ved ikke helt, hvordan det er.
Jeg blev glad for siden her, så jeg blev bare hængende her, selv om den er på engelsk.

Men sjovt at møde nogle skandinaver her. :)

Det svenske forum ser også interessant ud.

Hej AnnePande. Jeg synes det danske forum Cryocore.dk er et godt dansk forum. Lige nu er der 290 tilmeldte brugere. Og der er tit aktivitet, diskussioner/debatter, man kan skrive sammen med andre om ens interesser, mulighed for afstemninger og meget mere. Du kan bare skrive til Peter, der er forum adm. - så kan du sikkert få adgang til de fora, du gerne vil se...

Er lige kommet herind på WrongPlanet for at se, hvad der foregår herinde :D

Hej Zmiley. :)

Tak for svaret.
Ja, det kunne da godt være, jeg skulle prøve at kigge lidt ind på Cryocore en dag, nu må jeg se, hvad jeg får tid til.
I hvert fald blev jeg glad for denne side, som sagt, og bliver nok hængende her, men man kan jo godt kigge sig om forskellige steder.
Det er jo, alt andet lige, også nemmere at skrive på dansk. :)

Mvh. Anne.

norwegianman1972
Snowy Owl
Snowy Owl

12 Oct 2008, 11:11 am

Reodor_Felgen wrote:
Jeg har googlet en stund, men finner ikke noe skandinavisk (eller norsk) forum for folk med AS. Vet noen om et forum?

Veit ikke om noe skandinavisk. Men her er i hvertfall et norsk forum: http://groups.msn.com/Norskgruppeforvok ... erssyndrom