Hallo, ik ben Lupus en ik heb Asperger. Ik ben zesentwintig jaar oud. Ik woon in de regio rond Brugge.
Ik ben al een tijdje op dit forum aanwezig, maar ik vond geen aanknopingspunten waarover ik kon schrijven. Ik heb reeds mijn zegje gedaan op het algemene forum onder de topics "AS - 'Beast Mode'/Furry" en "Asperger's & above average IQ". Als jullie zin hebben, mogen jullie zeker een kijkje nemen. Ik zoek al jaren een vriend of een vriendin die in mijn buurt woont en die ongeveer op dezelfde golflengte zit. Dat hoeven geen mensen met autisme te zijn. Mijn hobby's gaan voornamelijk uit naar de muziekwereld en de multimediasector.
Ik weet niet hoe jullie denken over de spirituele wereld, maar ik vind het bijzonder leuk om amateur-filosoof te zijn. Ik denk graag na over het leven en ik schrijf ook regelmatig op fora die gelijkaardige topics aansnijden. Het Nederlandstalige forum 'Our Other Reflection' is er één van. (Ik zou er, indien mogelijk moderator mogen worden! ) Indien jullie vragen hebben, mogen jullie die vast en zeker stellen.
Ik ben alvast benieuwd naar jullie antwoorden!
Groeten,
Lupus