Ik heb Asperger en erger me aan speciale aanbieding kassa

Page 1 of 1 [ 4 posts ] 

Ik erger me aan speciale aanbieding bij het afrekenen
Jazeker 25%  25%  [ 1 ]
Een beetje 0%  0%  [ 0 ]
Nauwelijks 25%  25%  [ 1 ]
Helemaal niet 50%  50%  [ 2 ]
Total votes : 4

ErikTheV
Emu Egg
Emu Egg

15 Oct 2013, 7:10 pm

Heb Asperger: Ik dacht eerst dat het aan mij alleen lag .. ik erger me mateloos aan de verplichte speciale aanbieding bij het afrekenen aan de kassa's in Nederlandse winkels. Zó erg zelfs dat ik bepaalde winkels boycot. Dit zette mij ertoe om een aantal NEE-buttons te laten drukken en die te gaan dragen bij het boodschappen doen. En wat blijkt .. het werkt inderdaad. Ben eigenlijk benieuwd of er meer autisten zijn die hetzelfde ervaren. Daarnaast wil ik iedereen die dezelfde button wil hebben, deze tegen kostprijs aanbieden via de - speciaal door mijn frustratie in het leven geroepen - website geenspecialeaanbieding ... ben benieuwd naar jullie reacties. Erik

Last edited by ErikTheV on 15 Oct 2013, 7:12 pm, edited 1 time in total.

redrobin62
Veteran
Veteran

15 Oct 2013, 7:12 pm

BornThisWay
Toucan
Toucan

15 Oct 2013, 8:10 pm

Welkom op de Wron Planet!
Ik wil niet spreken of schrijven in uw taal - Ik doe dit met de google vertalen ... Ik vind je idee van de knop. Geeft een geheel nieuwe non-verbale twist op de oude Amerikaanse anti-drug campagne van de 80 '' gewoon nee zeggen '... Ik hoop dat dit vertaalt zich ook.
or ??Afrikaans?
Welkom by die Wron planeet!
Ek praat nie of skryf in jou taal - ek doen dit met die Google Translate ... Ek hou van jou idee van die knoppie. Gee 'n hele nuwe nie-verbale twis op die ou Amerikaanse anti-dwelm-veldtog van die 80 "" net sê nee "... Ek hoop dit beteken goed.

Threore
Pileated woodpecker
Pileated woodpecker

21 Oct 2013, 11:25 am

Wat bedoel je precies met speciale aanbiedingen? Dingen als spaarkaarten enzo?

Behalve de dagelijkse boodschappen koop ik eigenlijk alles online. En voor boodschappen heb ik meestal oortelefoontjes in met muziek of een podcast aan. Na een eerste hallo zeg ik dan op elke vraag gewoon "nee bedankt", ik heb geen idee wat ze zeggen maar het lijkt te werken.