Stinkypuppy wrote:
bdhkhsfgk wrote:
Den vanlige pakken er kjøttet, kjøttkaker, de små pølsene jeg ikke husker navnet på, surkål og poteter, og den smaker veldig godt
Da jeg var i Norge (Tromsø og Hammerfest i løpet av påskeferien for tre år siden) spiste jeg kjøttkaker og poteter og brunost og mye Freia melkesjokolade.
Jeg liker mye å spise fisk også, så det var godt. Laks er en av favorittene mine. Oh yeah, and mashed peas! Jeg liker surkål ikke så mye, bare med (hot dogs).
Jeg kjenner ikke de vanlige påskemat i Norge...
The landscape is beautiful up there, but I was told that going to regional parks (I don't know if there is a system in Norway similar to the National Park system here in the US) is not common. Either that, or the people I visited just didn't want to do any nature-based stuff. I was also told that the people in North Norway were more vulgar, compared to the rest of the country...
Synd du ikke var lenger sør, jeg reiste med noen oppover I landet helt til midt-området og fikk sett mange imponerende ting, men dessverre fikk jeg ikke tatt bilder, men jeg bor jo ganske langt sør, ikke langt unna Oslo, bare noen timer vekk, for i sør er det mye fjell og variasjon, ulikt langt nord, hvor det blir mer flatt og begynner å ligne på søta bror, og det er riktig at folk fra Nord-Norge er frekke, de liker å bruke ordet "hæstkok"= "Horsec*ck" til fremmede, han derre aspergeren som jeg misliker er fra Nord-Norge, jeg og en annen jeg kjenner med asperger truet ham pga hans frekke oppførsel, du vet jo dette allerede, det er latterlig at de fra Nord-Norge kalles, "Gjestfrie", det er det motsatte, så neste gang du besøker Norge, besøk alt fra midten og ned, og du vil bli mye mer fornøyd