Page 2 of 2 [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Aldebaran
Supporting Member
Supporting Member

28 May 2009, 7:56 pm

Hej nordiske folk,

jeg er også fra Danmark og har prøvet at komme ind på Cryocore, men selvom jeg har brugernavn og adgangskode, er jeg ikke blevet lukket ind endnu. Det ser ud til at tilmeldingen ligger stille for tiden, for jeg har ventet en måned. :(

Hvis jeg blev lukket ind ville der nok ske noget igen, for jeg kan ikke holde tasterne i ro 8)

Mvh
A

AnnePande
Veteran
Veteran

29 May 2009, 6:27 am

Aldebaran wrote:
Hej nordiske folk,

jeg er også fra Danmark og har prøvet at komme ind på Cryocore, men selvom jeg har brugernavn og adgangskode, er jeg ikke blevet lukket ind endnu. Det ser ud til at tilmeldingen ligger stille for tiden, for jeg har ventet en måned. :(

Hvis jeg blev lukket ind ville der nok ske noget igen, for jeg kan ikke holde tasterne i ro 8)

Mvh
A

Hej Aldebaran.

Det gik også langsomt for mig i sin tid med at komme ind, jeg skrev en pm til Peter efter en uge, fordi jeg ikke forstod, hvorfor jeg ikke kunne komme ind, men så blev jeg lukket ind. Han havde lidt travlt med mange ting, ved ikke om han også har det nu.
Men der sker ikke så meget derinde. Ikke altid i hvert fald.

aspie_girl
Tufted Titmouse
Tufted Titmouse

29 Jun 2010, 5:48 pm

Jeg er også dansk, men det er sjældent, at jeg lige er her inde. Men bare for god ordens skyld. Så ét styks 17 årig pige med AS og ADHD - here you go ;)

AegNuddel
Snowy Owl
Snowy Owl

18 Nov 2011, 6:17 pm

hej?

Aldebaran
Supporting Member
Supporting Member

20 Nov 2011, 2:09 pm

Hej alle danske,

Jeg har nu fået mit eget autisme-forum (Frit Autisme-Forum) op og køre og hvis nogle vil være med, så bare kom an. Jeg har valgt at give mit forum et tema "autistisk kultur", fordi der var et andet hygge-snakke forum der hed "Forum for autisme". De har nu opgivet, af ukendte årsager, men mit forum lever og vokser stødt og roligt.

Jeg kalder mit forum for "Frit" fordi jeg selv vil styre det, så det bliver som jeg vil have det, Det vil sige at mobning og forfølgelse er forbudt.Til gengæld må man gerne bande lidt og der er ingen ord der bliver lavet om af ordfiltre ;-)

Jeg har lige rundet indlæg nummer 500, så der lidt at kikke på, hvis man kommer tilfældigt forbi.

Mvh.
Aldebaran

Zmiley
Butterfly
Butterfly

Location: Svendborg, Denmark, Scandinavia, Europe, The World, The Universe... :-)

28 Dec 2011, 11:53 am

Hej med Jer!

Skulle lige se, hvad der sker herinde :-) ...

Godt nytår!

Hilsen Zmiley
- Står bag http://zmiley.dk

KianaKitter
Blue Jay
Blue Jay

12 Feb 2012, 6:21 pm

Hey! Jeg er også dansk :)

And I'm not weird, I'm just limited edition!
Always remember; Insist on yourself, never imitate.

DeXo
Butterfly
Butterfly

04 Apr 2012, 12:56 pm

Heyy!
En dansker mere her =)

HD3H
Veteran
Veteran

25 May 2012, 5:33 pm

Hva så! :D

aspotypical
Emu Egg
Emu Egg

08 Jun 2012, 5:40 pm

Os' mig! :D

AspieSharaf
Snowy Owl
Snowy Owl

10 Jul 2012, 3:51 pm

Hej. Jeg blev diagnosticeret med Aspergers for ca. 1½ måned siden. Jeg er stadig igang med at blive udredt for følgediagnoser.
Min psykiater mener at jeg også har Tourettes og OCD. Jeg skulle gerne være færdigudredt engang i efteråret.

Jeg arbejder ikke rigtig for tiden. Kun lidt aftenskoleundervisning. (Hvis nogen af jer bor i Vejle/Horsens området så kan i melde jer til et af mine kurser.)
Min sagsbehandler på det lokale jobcenter vil prøve at finde noget til mig hvor jeg kan bruge min asperger særinteresse (sprog).
Dog skulle det så først være når jeg engang er færdigudredt. Min fritid bruger jeg på at træne forskellige sprog således at jeg kan forbedre mine muligheder for at arbejde med dem i forhold til job.

Jeg har oprettet et topic i random discussion der hedder "What is your favorite foreign language" Kom endelig derhen og fortæl hvilket der er jeres :) Så vil jeg blive meget glad! :D

Trekie
Blue Jay
Blue Jay

29 Aug 2012, 2:27 pm

Dejligt at finde andre danske herinde. Jeg er 31. Bor i Nysted.

AspieSharaf
Snowy Owl
Snowy Owl

29 Aug 2012, 2:48 pm

Hej! Det var da hyggeligt at der endelig kom en man kan skrive dansk til.
Nok er jeg på C1 i engelsk. Men det tager nu godt en del længere tid at formulere sig end på dansk.

Jeg fandt Nysted på google maps. Så kan man da næsten ikke komme meget længere sydpå 8O .

Hvad er din asperger særinteresse, hvis jeg må spørge så bramfrit? :)